15 mei 2015, gepubliceerd door Bryan Berendsen
Google heeft vorige week aangekondigd te gaan komen met gloednieuwe advertenties om de gebruikerservaring voor de klant te optimaliseren binnen Google. Dit willen ze gaan doen door aparte pagina’s te gaan bouwen voor specifieke onderwerpen zoals een hypotheek of het kopen van een auto. In dit blog laat ik je zien met welke nieuwe Ads […]
Lees meer25 april 2015, gepubliceerd door Bryan Berendsen
Dit blog staat in het teken van highlight extensies van Google AdWords. Er wordt dieper ingegaan op wat highlight extensies nu zijn, wat je ermee kan gaan doen en hoe je het zelf effectief in kunt gaan zetten bij jouw advertenties in Google. We beginnen met het uitleggen van highlight extensies. Highlight extensies Een highlight […]
Lees meer6 april 2015, gepubliceerd door Bryan Berendsen
Dit artikel is waardevol voor zowel MKB-bedrijven als ZZP’ers. Hierin wordt behandeld hoe je met lokale dienstpagina’s voor klanten zorgt. Dit blog is zo geschreven dat je direct kan beginnen met het aanmaken en schrijven van pagina’s. — Dienst- of productpagina’s zijn erg handig om jouw doelgroep te laten weten wat jouw product of […]
Lees meer7 januari 2015, gepubliceerd door Kevin Berendsen
Het is ontzettend leuk wanneer je meer dan 1.500 bezoekers per maand hebt, maar hoe groot is de groep dat ook daadwerkelijk actie onderneemt in de vorm van een aankoop, een contactaanvraag of iets elders. Velen ondernemers zien hun eigen website met 1.500 bezoekers per maand als een succesvolle website en gaan ervan uit dat […]
Lees meer20 december 2014, gepubliceerd door Kevin Berendsen
Foursquare marketing? Wordt het eigenlijk wel uitgevoerd in Nederland? Weinig, heel weinig. Er zijn amper Nederlandse bedrijven (zowel groot als MKB) die profiteren van de mogelijkheden met Foursquare. Sinds afgelopen juni heeft de applicatie Foursquare een compleet redesign gehad en zijn ze overgaan in twee apps: Swarm en Foursquare. De eerstgenoemde voor het inchecken en […]
Lees meer